Facebook pivots into Stories

In its biggest change in a decade, Facebook is evolving from text and link-focused sharing to the visual communication format its admits “Snapchat has really pioneered”. Starting today, all users will soon have access to the new Facebook Camera feature that lets them overlay special effects on photos and videos. They can then share this…

Details

Daily News: New ‘Cost per Visit’ Model, Paid Search Challenges, Internet Ad Spend to Surpass TV

Here is today’s roundup of news related to local marketing and advertising, local media, technology, local commerce, consumer behavior and more. Is ‘Cost per Visit’ the Ultimate Performance Ad Model? (March 28, 2017) LSA Insider: “Last week xAd introduced a new new “cost per visit” (CPV) ad model.” Report: Automation Can Help Solve PPC Profit…

Details

Realytics lève 2,5 millions d’euros pour créer les revenus publicitaires de la TV de demain

Avec cette levée de fonds, la société compte investir sur la R&D, notamment pour pouvoir se mettre à l’heure de la TV connectée et à l’intégration des contenus avec les boxes des opérateurs. Author information Jeanne Dussueil Journaliste at Adsvark Media / FrenchWeb – We Love Entrepreneurs Pour contacter la rédaction: cliquez ici Devenez « la…

Details

Les 16 propositions des «Pigeons» pour le futur président de la République

« Les Pigeons sont inquiets…», entame le manifeste de l’association d’entrepreneurs France Digitale. Author information Jeanne Dussueil Journaliste at Adsvark Media / FrenchWeb – We Love Entrepreneurs Pour contacter la rédaction: cliquez ici Devenez « la start-up de la semaine » : faites-vous connaitre! Ajoutez un événement à notre agenda: cliquez ici | Twitter | Facebook | Source::…

Details